BlogBlog   
Kızlar ve Ünlüler Oyunları

Tablet bilgisayarlarda uygulama olarak beğeni toplayan Pou, kız arkadaşını da meşhur etti ve o da Pou Girl yani Pou Kızı olarak nam saldı. Pou kızı bu oyunda gençleşme operasyonunda. Yani kendine özen gösteren Pou Kızı'na yardım edip onun gerekli operasyonlardan geçerek gençleşmesini ve bakım yapmasını sağlayın. Zaten bu aşamaları yaparken ekrandaki ok işareti size rehber olacak ve malzemeleri kullanarak onu mutlu edeceksin.
  • (06.03.2015)






  •        Yüzyıllardan beri kızların modaya, giyime ve makyaja olan merakı bilinir. İşte tam bu noktada biz de özellikle kızları düşünerek birbirinden güzel oyunlar hazırladık.
           Oyunları hangi yaşta olursanız olun severek oynayacağınıza emin olabilirsiniz. Çok kolay oynanma yöntemlerine sahip bu oyunlarda önce neyi değiştirmek istediğinize karar veriyorsunuz sonra ise bunu nasıl yapacağınızı belirliyorsunuz. Bu kadar kolay!
           Makyaj oyunları ile başlayacak olursak bu oyunları oynarken genelde saçları yapmanız da istenir. O yüzden öncelikli olarak saçları kesip kesmeyeceğinize, boya yapıp yapmayacağınıza, düz mü yoksa dalgalı mı şekillendireceğinize ve dağınık mı yoksa toplu mu bırakacağınıza karar vermeniz gerekir. Sonrasında ise göz rengi, ten rengi, far ve allık renginin yanı sıra kalem, ruj, maskara ve oje gibi seçenekleri değerlendirerek mankene istediğiniz görüntüyü kazandırabilirsiniz.
           Kıyafet giydirme oyunlarında ise yine fare yardımı ile kolayla seçebileceğiniz pek çok kıyafet ve ayakkabı arasından istediğinizi tercih edebilir ya da farklı seçenekleri deneyerek kombinler yaratabilirsiniz. Renk, şekil ve desen… Hepsi siz nasıl isterseniz öyle…
           Öyleyse burada çok eğlenceli ve ışıl ışıl bir dünyanın seni beklediğini anlamış olmalısın. Bence daha fazla geç kalma. Sen de gir kızların bu büyülü dünyasına. Kes, yıka, boya, giydir… “TokOyun.com”da her şey sen gibi, her şey istediğin gibi…